Бекітемін:
Мектеп директоры
Каппасова Г.Е.
«Бестоғай ауылының негізгі орта мектебі» КММ
2023-2024 оқу жылына арналған
МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУ ЖОСПАРЫ
І. НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАРДЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ЖӘНЕ ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС МЕКТЕП ҚҰЖАТТАМАСЫНЫҢ ЖҮРГІЗІЛУІН БАҚЫЛАУ
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі
|
Бақылау түрі |
Бақылау формасы/ әдістері |
Орындау мерзімдері
|
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқару шылық шешім |
Екінші бақылау |
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар мазмұнының үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкестігі.
|
КТЖ да үлгілік оқу бағдарламасы талаптарының сақталуын қамтамсыз ету (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығы) |
КТЖ және Үлгілік оқу бағдарламасы |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Тамыз |
Директордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары |
Әдістемелік кеңес отырыс |
ӘБ отырыстарында күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды қарау, хаттама.
|
|
Оқу жұмыс жоспарының Үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі |
Оқу жұмыс жоспарынының үлгілік оқу жоспарына сәйкестігін анықтау(ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы)
|
Оқу жұмыс жоспары |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Тамыз |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Педагогикалық кеңес |
Педагогикалық кеңесте қолданыстағы оқу жоспарларын (ҚОЖ) талқылау және бекіту, хаттама.
|
|
Білім алушылардың жеке іс-қағаздарының жағдайы |
Құжаттардың талапқа сай толтырылуын қамтамсыз ету. |
Құжаттама |
Фронталды |
Персоналды бақылау / Құжаттар мен танысу |
Қыркүйек |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары
|
Директор жанындағы отырыс |
анықтама |
|
Электронды журналдың толтырылу жағдайы |
Журналдың дер кезінде дұрыс толтырылуын,электронды журналды толтыру талаптарына сәйкестігін, бағалардың қойылуын анықтау. |
Электронды журнал |
Фронталды |
Персоналды бақылау / Құжаттар мен танысу |
Тоқсан сайын |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Директор жанындағы отырыс |
анықтама |
|
Жаппай оқумен қамтылу жағдайы |
ҰБДҚ-на оқушылардың тіркелуін бақылау |
ҰБДҚ қоры |
Фронталды |
Кешенді-жалпылау шы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Қыркүйек Қаңтар |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Директор жанындағы отырыс |
анықтама |
|
Педагогтерді аттестаттаудың тиімділігі |
Педагогтарды аттестаттауды уақтылы және нәтижелі болу үшін құжаттарының дайындық деңгейін анықтау. |
Педагогтар құжаттамасы (білім сапасы) |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау / Құжаттар мен танысу |
ҚыркүйекҚаңтар |
Директордың ғылыми-әдістемелік орынбасары |
Әдістемелік кеңес |
Шешім шығару |
|
Мемлекеттік тілде іс-қағаздардың жүргізілуі |
Қазақстан Республикасындағы 1997 жылғы 11 шілдедегі №151-І « ҚР Тіл туралы» Заңына сәйкес құжаттамалардың мемлекеттік тілде жүргізілуін қамтамсыз ету. |
Құжаттамалар |
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылау шы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Тоқсан сайын |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Директор жанында ғы отырыс |
|
|
Мектеп асханасында тамақтануды ұйымдастырудың жағдайы |
Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптардың орындалуын қамтамасыз ету. |
Асхана, ас мәзірі |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Асхана құжаттарын тексеру, ата-аналар мен оқушылар арасында сауалнама жүргізіу |
Ай сайын |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
Директор жанындағы отырыс |
анықтама |
|
Ата-аналар жиналысының, педагогикалық және ғылыми-әдістемелік кеңестің отырыстарының жүргізілуі |
Хаттамалар мен бұйрықтардың талапқа сай толтыруын қамтамсыз ету. |
Хаттамалар , бұйрықтар |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Желтоқсан Мамыр |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Директор жанындағы отырыс |
хаттамалар |
|
Қауіпсіздік техникасы бойынша мектеп жұмыскерлеріне кіріспе нұсқау беру |
ҚТ бойынша журналдардың дұрыс және уақтылы ресімделуін анықтау. |
Нұсқаулық журнал |
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / ҚТ құжаттарын тексеру |
Қыркүйек |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
Директор жанындағы отырыс |
нұсқаулық |
|
Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау |
Қалыптастырушы және жиынтық бағалаулардың жүргізуде талаптардың бұзылуын уақытында анықтау. |
Электронды журнал, БЖБ және ТЖБ кестесі |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау /
|
Тоқсан сайын |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Директор жанындағы отырыс |
Кесте жасау |
|
Білім алушылардың қорытынды аттестаттауын өткізу |
Мемлекеттік емтихандарды өткізу кестесінің сақталуы |
Құжаттар |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Сәуір |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Директор орынбасары жанындағы отырыс |
Кестеге сәйкес |
|
Алфавиттік кітапты жүргізу талаптарының орындалыуы |
Білім алушылардың есепке алу кітабын толтыруда ықтимал қателіктер туралы ескерту. толтырылуы) қадағалау |
Алфавиттік кітап |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / Құжаттар мен танысу |
Тоқсан сайын |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
Директор жанындағы отырыс |
анықтама |
|
Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің берілуі |
Оқушылардың әлеуметтік мәртебесін ескере отырып, оқулықтармен қамтамасыз етілу деңгейін анықтау. |
Оқулық қоры |
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылаушы бақылау / оқулықтар қорымен және оларды оқушылар арасында ашық түрде тарату жұмыстарымен танысу |
Желтоқсан |
Кітапханашы, |
Директор жанындағы отырыс |
анықтама |
|
ІІ. ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
Мақсаты: мектептегі педагогикалық процестің қызмет етуі мен дамуының мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкес келуіне қол жеткізу, оқушылардың жеке ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, білім алу мүмкіндіктерін, денсаулық жағдайын ескере отырып, білім беру процесін одан әрі жетілдіру.
Оқу процесінің бақылау обьектілері:
- оқу бағдарламаларын орындау,
- оқушылардың білім деңгейі мен дағдылары,
- мұғалім жұмысының өнімділігі,
- дарынды оқушылармен жеке жұмыс,
- сыныптан тыс сабақ жұмысының сапасы,
- орқушылардың өзіндік таным әдістерінің дағдылары.
№ |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау формасы/ әдістері |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқару шылық шешім |
Екінші бақылау |
1 |
«О» білім кесіндісін жүргізу |
Каникул кезеңінен кейінгі білім деңгейін анықтау |
Негізгі пәндер бойынша білім деңгейі әр мектепте өздігімен анықталады |
фронтальды |
Кешендік-жалпылама бақылау |
Қыркүйек |
Директордың орынбасарлары,ӘБ жетекшілері |
Директор жанындағы отырыс |
«Нөлдік» кесіндісін жүргізу және талдау.
|
|
2 |
Өткен тоқсандағы жеке пәндер бойынша білімнің әкімшілік кесіндісі (математика, қазақ тілі,қазақ әдебиеті, тарих, география. Биология,Физика химия) |
Оқушылардың оқу жетістіктерін анықтау |
Әр пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейі |
Тақырыптық |
Кешендік-жалпылама бақылау
|
Әр тоқсан соңында |
Директордың орынбасарлары,ӘБ жетекшілері |
Директор жанындағы отырыс |
Алдыңғы тоқсанға пәндерден білімді тексеру бойынша әкімшілік кесінділер алу
|
|
3 |
Әліппе кезеңінде оқушылардың үйренетін шеберліктері мен дағдыларының шеңбері, ана тілінің оқытылу сапасы; |
Оқушылардың Әліппе, Ана тілі пәндерінен білім деңгейлері мен оқу дағдыларын анықтау |
1-сынып оқушылары, Әліппе, Ана тілі пәндерінен білімі мен оқу дағдылары |
Тақырыптық |
Пәндік-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау
|
Қыркүйек |
.Директордың орынбасарлары |
Әдістемелік кеңес отырысы |
анықтама |
|
4 |
Мектеп алды даярлық топтарында «Тіл дамыту» сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылықты арттыру жолдары; |
Оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау |
Функционалды сауаттылық деңгейі |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/сабақты бақылау
|
қыркүйек |
Оқу-тәрбие орынбасары
|
Әдістемелік кеңес отырысы |
анықтама |
|
5 |
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабағында инновациялық технологиялардың қолдануы |
Оқу мен оқытудың тиімділігін анықтау |
1-4- сыныптардағы қазақ тілі сабағы (инновациялық технологиялар) |
Тақырыптық |
Пәндік-жалпылаушы бақылау/ іс-әрекеттегі зерттеу |
Қазан |
Пән мұғалімдері психологтар |
Әдістемелік кеңес отырысы |
анықтама |
|
6 |
Бастауыш сынып оқушыларымен дене тәрбиесі сабағын жүргізудің әдістемелік ерекшеліктері |
Мұғалімнің оқыту тәсілдері мен әдістерін саралау |
1-4-сыныптардағы дене тірбиесі пәні (мұғалімнің әдістемелік жұмысы) |
Тақырыптық |
Пәндік-жалпылаушы бақылау/ іс-әрекеттегі зерттеу
|
Қазан |
Пән мұғалімдері психологтар |
Әдістемелік кеңес отырысы |
анықтама |
|
7 |
5-9 сыныптарда тарих пәнінің берілу жағдайын зерделеу
|
Оқушылардың тарихи ойлау дағдыларының деңгейін анықтау, әдістерді зерделеу |
5-9 сыныптардағы тарих сабағы, ҚМЖ |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау |
қазан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
ДЖО |
анықтама |
|
8 |
1-4 сынып бойынша математика сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдары |
Оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау
|
1-4-сыныптардағы математика сабағы( функционалдық сауаттылықты арттыру әдістері) |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ тестілеу
|
Қараша |
Директордың орынбасарлары
|
ДЖО |
анықтама |
|
9 |
Көркем еңбек, бейнелеу өнері пәнінің берілуі (1-4 сыныптар);
|
Оқушыылардың шығармашылық ойлау, оқу дағдыларын анықтау |
1-4-сыныптардағы оқушыылардың шығармашылық ойлауы мен дағдылары) |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/сабақты бақылау
|
Қараша |
Директордың орынбасарлары
|
ДЖО |
анықтама |
|
10 |
5-9 сыныптарда математика пәнінің жүргізудің сапалық деңгейі
|
Оқушылардың математикалық сауаттылық деңгейлері мен мұғалімдердің пәндік құзыреттілігі деңгейін анықтау |
5-9 сыныптардағы математика сабағы,, пән мұғалімдері, ҚМЖ |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау, тестілеу
|
қараша |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
ДЖО |
анықтама |
|
11 |
Тоқсан бойынша білім сапасының нәтижесі |
Білім сапасы нәтижесінің мониторингі |
1-тоқсандағы білім сапасы |
Тақырыптық |
талдау |
қараша |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
Педагогикалық кеңес |
|
|
12 |
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау қорытындысы |
Оқудағы кедергілерді диагностикалау, олқылықтарды анықтау. |
Оқушылардың ТЖБ,БЖБ жұмыстары (БЖБ,ТЖБ талдаулары) |
Тақырыптық |
талдау |
қараша |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
Әдістемелік кеңес |
|
|
13 |
1-4 сынып оқушыларының оқу жылдамдығын тексеру;
|
Оқушылардың оқылым дағдыларының деңгейін анықтау
|
1-4 сыныптар |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ әңгімелесу, тыңдау, жедел талдау |
желтоқсан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
Әдістемелік кеңес отырысы |
|
|
14 |
4, 9 сынып оқушыларының тоқсандық қорытынды бойынша білім деңгейі
|
Оқушылардың оқу жетістіктерінің монитрингіін жүргізу |
БЖБ,ТЖБ әкімшілік кесінді қорытындылары |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы / бақылау, оқушы жұмыстарын зерделеу |
желтоқсан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
Әдістемелік отырысы |
|
|
15 |
1 және 5 сыныптардың бейімделу кезеңінде жаңа тақырыптарды меңгерудегі қиындықтарды анықтау
|
Оқушылардың бейімделудегі кедергілерді анықтау және шешімін іздеу |
1-тоқсан қорытындысы және оқу әрекеттері |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы / сабақтарды бақылау |
желтоқсан |
Директордың орынбасарлары
|
Әдістемелік отырысы |
|
|
16 |
8-9 сыныптарда физика,химия пәнінің оқытылу жағдайын зерделеу
|
Пән мұғалімінің пәндік құзыреттілігі мен әдістемелік құзыреттілік деңгейін диагностикалау |
8-9 сыныптағы пән мұғалімдері, сабақ, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Персоналдды бақылау/ тестілеу, бақылау |
желтоқсан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары |
Әдістемелік отырысы |
анықтама |
|
17 |
Музыка сабағында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін тиімді дамыту жолдары (1-4 сыныптар) |
Пән мұғалімінің пәнді оқыту тәсілдерін анықтау |
2-4- сыныптардағы музыка сабағы |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ сабақты бақылау
|
желтоқсан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
Әдістеме кеңес Хаттама |
анықтама |
|
18 |
7-сыныптарда химия, физика пәндерінің жаңартылған білім мазмұны бойынша берілу жағдайы
|
Оқушылардың танымдық деңгейлері мен функционалдық дағдыларының деңгейін анықтау, әдістерді зерделеу |
7-сыныптардағы химия, физика сабақтары, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау
|
желтоқсан |
Директордың орынбасарлары |
Әдістемелік отырысы |
анықтама |
|
19 |
Дүниетану сабағында ақпараттық тех. тиімді қолдану
|
Оқушылардың АКТ жұмыс жасау дағдыларының деңгейін анықтау |
3-4-сыныптар Дүниетану сабағында АКТ технологиялары |
Тақырыптық |
Пәндік-жалпылаушы бақылау/сабақты бақылау
|
қаңтар |
Директордың орынбасарлары |
Бірлестік отырыстары |
анықтама |
|
20 |
Пәндердің берілуіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалана отырып, оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту Цифрлық сауаттылық (1-4 сыныптар) |
Мұғалімдердің сандық технололгияларды сабақта қолдану және оқушылардың логикалық ойлау деңгейін анықтау |
1-2, 3-4- сыныптардағы сандық сауаттылық пен оқушылардың логикалық ойлау деңгейі. |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау, тестілеу
|
қаңтар |
Директордың орынбасарлары
|
Мониторинг Бірлестік отырысында талдау. |
анықтама |
|
21 |
Биология пәнінен зертханалық жұмыстарында 7-9 сынып оқушыларының ізденіс қабілеттерін арттыру |
Оқушылардың тәжірибелік жұмыстарды жасау дағдыларын анықтау |
7-9-сыныптардағы биология сабағы, зертханалық жұмыстар. |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақтарды бақылау
|
қаңтар |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
анықтама |
|
22 |
Әдебиеттік оқыту пәнінің берілуі жағдайы (2-4 сыныптар);
|
Оқушылардың оқу дағдыларының деңгейін, түсіну, оқығанын интерпретация жасау, мәтінді талдау деңгейлерін анықтау. |
2-4 сыныптардағы әдебиеттік оқу пәні, оқу сауаттылығы |
Тақырыптық |
Пәндік-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау |
ақпан |
Директордың орынбасарлары
|
Оқу-ісі орынбасары жанындағы отырыс |
анықтама |
|
23 |
Ағылшын тілі пәнінің берілуі жағдайы(2-4 сыныптар);
|
Тілдік дағдыларды дамытуда саралап оқытудың тиімді тәсілдерін зердделеу |
2-4 сыныптардағы ағылшын тіілі пәні |
Фронталды |
Персоналды бақылау/ сабақты бақылау, сұқбаттасу |
ақпан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
Әдістемелік кеңес отырысы |
анықтама |
|
24 |
7-9 сыныптардағы география пәнінің берілу жағдайы
|
Оқушылардың оқу сауаттылығын, картамен жұмыс, иньтерпретация жасау дағдыларын анықтау |
7-9 сыныптардағы география саабағы, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ тестілеу |
ақпан |
Директордың ғылыми і.ж. орынбасарлары |
Әдістемелік отырысы |
|
|
25 |
Жаратылыстану пәнінде оқушылардың зерттеу дағдыларын дамытуда оқытудың инновациялық технологияны пайдалану ерекшеліктері (5-6 сыныптар) |
Оқушылардың зерттеушілік дағдыларының дегейін анықтау, мұғалім жұмысындағы әдістер мен тәсілдердің, жұмыс түрлерінің рационалдылдығы |
5-6 сыныпт оқушыыларының зерттеу дағдылары ҚМЖ, жаратылыстану сабағы
|
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылаушы бақылау /ҚМЖ ларды зерделеу, мұғаліммен сұқбаттасу
|
наурыз |
Директордың орынбасарлары
|
Әдістемелік отырысы |
|
|
26 |
Орыс тілінің оқытылуын зерделеу (5-6 сыныптар);
|
Оқушылардың тілдік құзыреттіліктерінің деңгейін анықтау, мұғалімнің оқыту әрекеттерін зерделеу |
5-6 сыныптардағы орыс тілі сабағы, ҚМЖ, тілдік құзыреттіліктер |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау |
наурыз |
МО жетекшісі |
Әдістемелік отырысы |
|
|
27 |
Ағылшын тілінің оқытылуы жағдайын зерделеу (5-6 сыныптар)
|
Оқушылардың айтылым, жазылым,дағдыларының деңгейін анықтау, мұғалімнің әдістерді тиімді қолдануын бағалау
|
5-7 сыныптардағы ағылшын тіілі сабағы,ҚМЖ, диагностикалық тест |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау |
наурыз |
Директордың орынбасарлары |
ДЖО |
|
|
28 |
Ағылшын тілі оқытуда 7-9 сынып, оқушыларының сөйлеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында тиімді әдістер мен жаттығуларды пайдалану |
Ағылшын тілі пәні мұғалімдерінің пәндік құзыреттілік деңгейі мен АКТ құзыреттіліктерін анықтау, оқушылардың тілдік дағдыларын анықтау |
8-9 сыныпта сабақ беретін пән мұғалімдері, ағылшын тілі сабағы, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ ҚМЖ талдау, бақылауғ сұқбаттасу |
сәуір |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
|
|
29 |
5-6 сыныптарда дене шынықтыру пәнінің берілу жағдайы
|
Оқушылардың физикалық дағдыларының деңгейін анықтау, мұғалімнің оқыту тәсілдерін зерделеу
|
5-7 сыныптардағы дене тәрбиесі саьағы, ҚМЖ |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау |
сәуір |
Директордың орынбасарлары |
ДЖО |
|
|
30 |
Көркем еңбек сабақтарында оқушыларды ұлттық қолөнерге баулу;
|
Оқушылардың қол өнермен айналысу дағдылары деңгейін анықтау |
Көркем еңңбек сабағы |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ оқушылар жұмыстарын зерделеу, сұқбаттасу |
сәуір |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
|
|
31 |
Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытылуы жағдайын зерделеу (5-9 сыныптар)
|
Оқушылардың танымдық дағдыларының деңгейін анықтау, мұғалімнің оқыту әдісін зерделеу |
5-9 сыныптар, қазақ тілі және пән мұғалімдері, ҚМЖ |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау |
мамыр |
Директордың орынбасарлары |
ДЖО |
анықтама |
|
32 |
8-9сыныптардағы дене шынықтыру пәнінің берілу жағдайы
|
Пән мұғалімдерінің командалық жұмысты ұйымдастыру бойынша тәсілдерін зерделеу |
8-9 сабақ беретін дене шынықтыру пәні мұғалімдері, сабақ, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ сабақтарды бақылау |
мамыр |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары |
Әдістемелік отырысы |
анықтама |
|
33 |
Оқушылардың таңдау пәндерінің оқытылу сапасы;
|
Таңдау пәндерінің жүргізілу, оқытылу сапасы мен оқушылардың тиімді оқу дағдыларының деңгейін анықтау |
Таңдау пәндері бойынша сабақтар, ҚМЖ, тест қорытындылары |
Фронатлды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ құжаттамаларды зерделеу |
мамыр |
Директордың ғылым жұмыстар бойынша орынбасары, оқу орынбасары |
Әдістемелік отырысы |
|
|
34 |
Халықаралық зерттеулерге қатысу дайындығы МОДО |
Халықаралық зерттеулерге қатысу дайындығының диагностикасы, МОДО |
4, 8-сынып оқушыларының байқау тест қорытындысы |
тақырыптық |
Сыныптық-жалпылама бақылау |
үнемі |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, |
Директор жанындағы отырыс |
|
|
III. БІЛІМНІҢ ОЛҚЫЛЫҚТАРЫН ТОЛТЫРУ ЖӘНЕ ТӨМЕН КӨРСЕТКІШТЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БОЙЫНША ЖҰМЫСТАРДЫ БАҚЫЛАУ
№ |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау әдістері |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқару шылық шешім |
Екінші бақылау |
1. |
Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру мен үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс жоспарының жүзеге асырылуы
|
Оқушының білім сапасына әсер ететін жеке басының ерекшеліктеріне ескере отырып, білімдегі олқылықтарды толтыруды қамтамасыз ету |
Үлгерімі шанар оқушылардың оқу жетістіктері |
Фронталды |
бақылау, талдау |
қыркүйек |
Директордың ОІЖО Камтаева Ш.Е. |
ДЖК |
ӘБ бойынша бірлескен жоспарлаулар мен оқушылардағы білім сапасының төмендеу себептерін анықтау. |
|
2. |
Үлгерімі нашар оқушылармен жұмыстарды ұйымдастыру |
Олқылықтарды анықтауға және оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін қалпына келтіру және мақсатты түзету. |
Үлгерімі нашар оөқушылардың оқу әрекеттері |
Фронталды |
Бақылау, талдау |
қыркүйек |
Директордың ОІЖО Бірлестік жетекшілері |
ДЖК |
Жеке қолдау көрсету үшін білім алушылардың қажеттіліктерін анықтау
|
|
3. |
Оқушылардың оқу сауаттылығын қалыптастыру жұмыстарының жағдайы |
Оқу сауаттылығын арттыратын тапсырмалардың сапасын анықтау |
Гуманитарлық бағыттағы сабақтар, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Бақылау , талдау ҚМЖ зерделеу |
қыркүйек |
Директордың орынбасарлары |
ДЖК |
Оқушылардың білім, білік дағдыларын дамытуға бағытталғантиімді кері байланыс беру тәсілін таңдау және оқу тапсырмаларын орындауын тексеру талаптарын әзірлеу.
|
|
4. |
Үлгеріімі нашар оқушылардың оқу нәтижелерінің деңгейлері |
Әртүрлі пәндерден оқу нәтижелерінің диагностикасы |
Үлгерімі нашар оқушылардың білім деңгейі |
Фронталды |
Байқау Талдау |
қыркүйек |
Директордың ОІЖО бірлестік жетекшісі
|
Бірлестік отырысы
|
Мониторинг жасау |
|
5. |
Сабақта өздігімен жұмыс жасауды ұйымдастыру үшін саралау тәсілін қолдану |
Саралау арқылы оқушы біліміндегі ақауларды дер кезінде жою |
Өздігімен жұмыс түрлері 2-9 сынып оқушылары |
Тақырыптық |
Бақылау , талдау |
қыркүйек |
Директордың ОІЖО |
ДЖК |
анықтама |
|
6. |
4,8,9-сыныптардағы функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау |
Оқушылардың оқу дағдыларындағы проблемалық бағыттарды айқындау |
4,8,9-сыныптардағы функционалдық сауаттылық деңгейі |
Фронталды |
Байқау тестерінің монитрингі, нәтижелердің талдауы |
Қазан Желтоқсан Наурыз, мамыр |
Директордың орынбасарлары Пән мұғалімдері |
Оқу-тәрбие орынбасары жанындағы отырыс |
анықтама |
|
7 |
Өткізілген БЖБ,ТЖБ қорытындылары бойынша талдау жұмыстары |
БЖБ,ТЖБ қорытындыларының сапалы талдауын білімдегі олқылықтарды толтыру жұмыстарын жақсартуға қолдану |
Пән мұғалімдерінің талдаулары |
Тақырыптық |
Электронды журнал, талдау |
қазан |
Директордың орынбасары, пән мұғалімдері |
Кестеге сай |
талдау |
|
8 |
Үлгерімі нашар оқушылармен жұмыстарды ұйымдастыру |
Үлгерімі нашар оқушылармен уақтылы және тиімді жэұмыс жасаудың тиімді тәсілдерін анықтау |
Үлгерімі нашар оқушылрмен жұмыс жоспары |
Фронталды |
Талдау |
Қараша, желтоқсан, наурыз |
Директордың орынбасары, пән мұғалімдері |
ОІЖО қатысумен жиналыс |
Оқушылардың білім, білік дағдыларын дамытуға бағытталғантиімді кері байланыс беру тәсілін таңдау және оқу тапсырмаларын орындауын тексеру талаптарын әзірлеу.
|
|
9 |
Әр оқу тоқсан/жыл қорытындысы бойынша білім сапасына талдау |
Пән мұғалімдерінің резервтегі ( тоқсандық қорытынды бойынша бір- «4»,бір-, «3» бар) оқушылармен жұмыс тиімділігін анықтау |
Резервист оқушыылардың оқу нәтижеелерін талдау |
фронталды |
талдау |
Қараша, желтоқсан, наурыз, маусым |
Директордың орынбасары, пән мұғалімдері |
ОІЖО қатысумен жиналыс |
Мониторинг жасау |
|
10 |
Бастауыш класс бойынша олқылықтармен жұмыстардың жай-күйі |
Негізіг пәндер бойынша төмен нәтиже көрсеткен оқушылармен қосымша жұмыстардың тиімділігін анықтау |
Бастауыш сынып оқушылары |
фронталды |
Бақылау, талдау |
Қараша, желтоқсан, сәуір |
Диретордың орынбасары |
ДЖО |
|
|
11 |
Үлгермеушіліктің себептері мен салдарын анықтау |
Ғылыми-жаратылыстану бағытта оқушылардың табысты оқуына кедергілердің себептерін дер кезінде анықтау және салдарын азайту |
Ғылыми-жартылыстану бағытындағы сабақ беретін мұғалімдердің білім деңгейлерін толықтырып отыру |
Тақырыптық |
Мұғалімдердің талджауулары |
Желтоқсан, сәуір |
Директордың орынбасары, ӘБ жетекшілері |
Әдістемелік кеңес |
анықтама |
|
12 |
Білім берудің төменгі сапасын көрсететін сыныптармен жұмыс нәтижесі |
Білім беру сапасының төмен болу себебін жоюдың жолдарын табу |
Білім сапасы, БЖБ,ТЖБ |
Тақырыптық |
Сауалнама, талдау |
Желтоқсан, наурыз |
Директордың орынбасары, ӘБ жетекшілері |
Орынбасар жанындағы отырыс |
|
|
13 |
Оқушы біліміндегі ақауларды жою жұмыстарының жай-күйі |
Біілімдегі ақауларды жою арқылы біілім сапасын арттырудың шешімін табу |
Мұғалімдердің жұмыс жоспарлары |
Тақырыптық |
Сауалнама, талдау, бақылау |
Қазан, қаңтар, сәуір |
Директордың орынбасарлары, ӘБ жетекшілері |
Кестеге сай |
|
|
14 |
5-9 сынып оқушыларына қиын тақырыптарды меңгеру бойынша жұмыстардың жай-күйі |
Қиын тақырыптарды меңгерудегі кедергілерді анықтау |
ҚМЖ |
Тақырыптық |
Сауалнама, талдау, бақылау |
Қазан, қаңтар, сәіуір |
Директордың орынбасарлары, ӘБ жетекшілері |
Кестеге сай |
|
|
IV. ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІ
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау нысаны |
Бақылау түрі |
Бақылау әдісі |
Орындау мерзімі |
Жауапты лар |
Қарастыра тын орны |
Басқарушылық шешімі |
Екінші қайтара бақылау |
Ғылыми-зерттеу жұмыстарына оқушының даярлығы |
Өздік жұмыстарына оқушының даярлығын анықтау |
Ғылыми жобалар мен басқа байқауларға қатысушы оқушының жұмысы |
Тақырыптық |
Оқушының зерттеушілік қызмет жағдайының диагностикасы |
Сәуір-қазан |
ОІЖО Камтаева Ш.Е. |
ӘБ отырысы |
ӘБ қолданыстағы жүйесін құру
|
тамыз-қыркүйек |
Дарынды және уәжді балалар туралы деректер базасын жаңарту |
Дарынды және уәжді балалар туралы деректер базасын жаңартудың уақытылы жүргізілуін тексеруді қамтамасыз ету |
Дарынды және уәжді балалар туралы деректер базасы |
Тақырыптық |
Мониторинг (ашықтық, уақытылы жаңарту, қолжетімділік) |
Желтоқсан-мамыр |
психолог |
Директор қатысуымен отырыс, ғылыми-әдістемелік кеңес отырысы |
Деректердің қолжетімді базасын құру
|
қыркүйек, қаңтар |
Дарынды және уәжді балалар туралы деректер базасын жаңарту мониторингі |
Дарынды және дәлелді балалардың дерекқорындағы оқушылардың табыстылығын анықтау, жеке тиімділігін диагностикалау |
Дарынды және уәжді балалар туралы деректер базасы |
Фронталды |
Оқушылардың прогресті дамуын бақылау картасын толтыруды талдау, мониторинг жүргізу |
Сәуір |
Психолог |
Директор жанындағы отырыс |
Табыс мониторингі, талдау
|
сәуір |
Сабақтар мен факультативтерде ғылыми жұмыс элементтерін енгізу |
Оқу қызметінде жобалық ойлауды дамыту деңгейін диагностикалау |
Сабақтар мен факультативтердегі жобалау қызметі |
Тақырыптық |
Сабақтарға қатысу / факультатив, талдау, өзін-өзі талдау |
Қазан |
ОІЖ директор орынбасары |
Ғылыми-әдістемелік кеңес отырысы |
Жұмыс жоспарына мектептің зерттеушілік мәдениетін дамытуға бағытталған іс-шараларды енгізу |
сәуір |
конкурстарға қатысудың нәтижелілігі |
Әр түрлі деңгейдегі байқауларға қатысу сапасын бағалау |
Жоба конкурстарына қатысу сапасы |
Фронталды |
Жобалар нәтижелілігінің мониторингі (әдістемелік бірлестіктер мен пәндер бойынша, ғылыми жетекшілер бойынша, конкурс деңгейі бойынша) |
Қазан-сәуір |
ОІЖ директор орынбасары |
Педагогикалық кеңес (қаңтар, мамыр) |
Жоғары нәтиже көрсеткен оқушылар үшін марапаттау жүйесін енгізу
|
жыл бойы |
V. МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІК ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҚ ЖАҒДАЙЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҚЫЛАУ
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі
|
Бақылау түрі |
Бақылау әдістері
|
Орындау мерзімдері
|
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқару шылық шешім
|
Екінші бақылау |
||
Мұғалімнің әдістемелік деңгейі |
ОМЖ және ҚМЖ әзірлеу және іске асыру сапасын анықтау |
Оқу-тәрбие жұмысы |
Тақырыптық |
Құжаттаманы зерделеу:ОМЖ және ҚМЖ |
Қыркүйектің 1 аптасы |
ДОІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
БӨП және БӨП әзірлеу және іске асыру бойынша оқыту семинарын өткізу |
|
||
Мұғалімнің әртүрлі формаларды, әдістерді және заманауи технологияларды қолдануы деңгейін анықтау (топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс) |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу |
Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде |
ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
Шеберлік сыныбын өткізу |
|
||||
Тұлғаға бағытталған тәсілді қолдану сапасын анықтау |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу |
Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде |
ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
Әдістемелік бірлестік отырысында тәжірибе алмасу
|
|
||||
Білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану деңгейін анықтау |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ
|
Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде |
ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
|
|||||
Оқу мақсаттарының сабақ мазмұнына сәйкестігін бағалау |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ
|
Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде |
ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
Критериалды бағалау бойынша ережелерді зерделеуді ұйымдастыру |
|
||||
Бағалау критерийлерін пайдалану мен тапсырмаларға дескрипторларды дұрыс құрастыру деңгейін анықтау |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ
|
Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде |
ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
А, В топтары: критериалды бағалау жөніндегі нұсқаулықты игеру |
|
||||
|
|||||||||||
Мұғалімдердің белсенді / пассивті ұстанымы |
Білім сапасын арттыру және оқушыларды ынталандыру бойынша мұғалімнің жұмыс сапасына баға беру |
Мұғалімнің шеберлігі мен әдістемелік дайындығының жай-күйі |
Тақырыптық |
Білімді тексеру: әкімшілік бақылау жұмыстары, талдау |
Жыл бойы |
ДОТІЖО психолог |
Педкеңес |
Lesson Study ұйымдастыру, біліктілікті арттыру курстарына жіберу |
|
||
Мұғалімнің оқу-тәрбие процесінде оқушылардың жас және жеке қабілеттерін ескеру қабілетін анықтау |
Тақырыптық |
Бақылау, сауалнама, талдау |
Жыл бойы |
ДОТІЖО |
Педкеңес |
Ашық сабақтар өткізу |
|
||||
Мұғалімнің балалармен, басқа мұғалімдермен, оқушылардың ата-аналарымен байланыс орнату және қолдау, олармен дұрыс қарым-қатынас орнату, қажетті уақытта тиісті ықпал ету шараларын таңдау мүмкіндіктерін бағалау |
Тақырыптық |
Бақылау, сауалнама, талдау |
Жыл бойы |
ДТІЖО |
Педкеңес |
Озық педагогикалық тәжірибені тарату |
|
||||
|
|||||||||||
|
Пән бойынша сабақтарды жоспарлау және ұйымдастыру сапасын анықтау |
|
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу Сұхбат |
Ай сайын
|
ДОІЖО |
ӘК |
Жас мұғалімдер онкүндігін өткізу |
|
||
Жас педагог қызметінің қойылған мақсаттары мен міндеттерінің айқындылығы, нақтылығы, өлшемділігін бағалау. |
Тақырыптық |
Бақылау Құжаттаманы тексеру Сұхбат |
Жыл бойы |
ДОІЖО |
ӘК |
Жас педагогтың қызметін бағалау критерийлерін әзірлеу |
|
||||
Жас педагогтың кәсіби қызмет бағыттарының әртүрлілігін талдау. |
Тақырыптық |
Бақылау Құжаттаманы тексеру Сұхбат |
Жыл бойы |
ДОІЖО |
ӘК |
Жас педагогтың қызметін бағалау критерийлерін әзірлеу |
|
||||
Мұғалімнің кәсіби дамуы және өзін-өзі жетілдіруі |
Оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен формаларының үйлесімділігін сақтау мен қолдану деңгейін анықтау. |
Мұғалімнің іс - әрекеттегі тәжірибесін зерттеу |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу Сұхбат Талдау |
Жартыжылдықта 1 рет |
ДОІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу |
|
||
Оқытудың белсенді формалары мен әдістерін қолданудың тиімділігін анықтау. |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу Сұхбат Талдау |
Жартыжылдықта 1 рет |
ДОІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу |
|
||||
Коммуникативтік құзыреттілік деңгейін бағалау. |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу Сұхбат Талдау |
Жартыжылдықта 1 рет |
ДОІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу |
|
||||
VІ. ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ, ӨТКІЗІЛГЕН ІС –ШАРАЛАРДЫҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
№ |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау әдістері |
Орындау мерзім дері |
Жауап тылар |
Қарау орны |
Басқарушылық шешім |
Екінші бақылау |
1 |
Тәрбие жұмысында нормативтік құжаттардың басшылыққа алынуы |
Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау |
Тәрбие жұмысының жоспары |
Фронталды |
Құжаттамаларды зерделеу |
Тамыз, қаңтар |
Директор |
ДЖК |
Матрицаның VI бөліміндегі басқару шешімдерінің нұсқаларын қараңыз |
Қаңтар |
2 |
Тәрбие жұмысын ұйымдастыру |
Тәрбие жұмысының басымдықтарын және сапасын анықтау |
Сынып жетекшілерінің жұмысы |
Фронталды |
Жоспардың орындалуын бақылау, талдау |
Тамыз, қаңтар |
ДТІЖО |
СЖО |
|
Қаңтар |
3 |
Сынып жетекшілердің тәрбие жұмысының жоспарын бекіту және тексеру |
Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау |
Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары |
Тақырыптық |
құжаттамаларды зерделеу |
Тамыз, қаңтар |
ДТІЖО |
ДЖК |
|
Қаңтар |
4 |
Мектептің отбасымен өзара әрекеттесуі |
Отбасы мен мектеп арасындағы байланысты қадағалау |
Ата-аналармен жұмыс |
Тақырыптық |
сауалнамалар, сұқбаттасу |
Ай сайын |
ДТІЖО |
Штаб отырысы |
|
Кезекті |
5 |
Ата-аналармен жұмыс жасауды ұйымдастыру |
Мектеп-оқушы-ата-ана триадасының жұмыс сапасын бағалау |
Ата-аналармен жұмыс |
Тақырыптық |
тәрбие сағаттарының жоспарлары,, жиналыстархаттамалары, ресуртар |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ӘКО |
|
Қыркүйек, қараша, қаңтар, сәуір |
6 |
Тәрбие сағаттарының тиімділігі |
Сынып сағатының мазмұнына және тәрбиелеу мен оқытудың жаңа тәсілдерін енгізуге қойылатын талаптарды қамтамасыз ету |
1-2-сыныптар 3-4-сыныптар 5-7-сыныптар 8-9-сыныптар |
Фронталды |
Сынып сағаттарын бақылау, талдау, сұқбаттасу |
Қыркүйек Қараша Қаңтар Наурыз Мамыр |
ДТІЖО |
ӘКО |
|
Қараша Қаңтар Наурыз Мамыр |
7 |
Білім алушылардың бос уақытын ұйымдастыру |
Сабақтан тыс уақытта және үйірмелерде қосымша сабақтарға қатысатын балаларды ынталандырудағы ата-аналардың рөлін анықтау |
1-9 сыныптар |
Фронталды |
Құжаттамаларды зерделеу, сұқбаттасу, сауалнамалар |
Жарты жыл сайын |
ДТІЖО |
ДЖК |
|
Қаңтар |
8 |
Спорт секциялары мен үйірме жұмыстарының жүргізілу деңгейі |
Үйірме бағдарламасының сабақ мазмұнына сәйкестігін анықтау, оқушыларды үйірмелер мен спорт секцияларының жұмысына тарту процесіндегі қиындықтарды диагностикалау |
1-9 сыныптар |
Фронталды |
Сауалнама, сұқбаттар алу, диагностика жасау |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ДЖК |
|
Тоқсан сайын |
9 |
Білім алушыларды білім беру ұйымдарындағы тәрбие үдерісін басқаруға тарту |
Оқушыларды тәрбие процесіне тартудың, олардың іс-шараларға белсенді қатысуын қолдаудың пәрменді тәсілдерін зерделеу |
Оқушылар қауымдастығы |
Тақырып тық |
сауалнама, жоспарларды зерделеу, сұқбаттасу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
СЖО |
|
|
10 |
Тегін тамақтануды ұйымдастыру сапасы |
Әлеуметтік осал отбасылардағы оқушылардың ыстық тамақтануын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау |
Әлеуметтік әлсіз отбасылар, оқу ісі жөніндегі орынбасар |
Тақырып тық |
асханада бақылау жүргізу, ашық сұрақтармен сұқбаттасу |
Күнделікті |
ДТІЖО |
ДЖК |
|
|
11 |
Оқушыларға тегін ыстық тамақ беруді ұйымдастыру |
Білім алушылардың ыстық тамағын ұйымдастыруы үшін қолайлы жағдай жасау және азық-түліктің санитарлық- гигиеналық қауіпсіздігін қамтамасыз етуілуін бақылау |
1-4-сыныптар |
Фронталды |
бақылау, құжаттамаларды зерделеу, әңгімелесу |
Күнделікті |
ДТІЖО |
СЖО |
|
|
12 |
Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдау қызметтін ұйымдастыру және психологтың жұмыс жоспарының орындалуы |
Буллинг/кибербуллинг жағдайларын уақтылы анықтау; зорлық-зомбылықты, өзін-өзі бұзатын мінез-құлықты болдырмау |
Психологтар |
Фронталды |
Құжаттамаларды зерделеу, сауалнамалар алу, сұқбаттасу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ПК |
|
Тоқсан сайын |
13 |
Қолайсыз отбасыларға, «Тәуекел топтары» оқушыларына әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету бойынша жұмыстың жай-күйі (жеке консультациялар) |
Құқық бұзушылыққа бейім, сабақты дәлелсіз себептермен өткізбейтін және теріс қылықтар жасайтын оқушылармен профилактикалық іс-шаралардың сапасын диагностикалау |
Тәуекел топтағы балалардың құқық бұзушылықтарының алдын алу бойынша жұмыс |
Тақырып тық |
Құжаттамаларды зерделеу, сауалманалар алу, бақылау |
Кезекті |
ДТІЖО |
Штаб отырыс/ Штаб кеңесі |
|
Кезекті |
14 |
9 сынып оқушыларының кәсіптік бағдарлау жұмыстарының жай-күйі |
Кәсіптік бағдар бойынша жұмыс тиімділігін диагностикалау |
Бірлескен жұмыс жоспары |
Фронталды |
Жоспарларды талдау |
Қыркүйек/ қазан |
ДТІЖО |
ДЖК |
|
Қаңтар |
15 |
Кәмелеттік жасқа толмағандар арасында құқықбұзушылықтың алдын алу бойынша жұмыстың жағдайы |
Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау, демалыс кезінде құқық бұзушылықтардың, қауіпсіздіктің алдын алу |
1-11 сынып оқушыларының демалысы, жазғы демалысы |
Фронталды |
Құжаттарды, жиналыс хаттамаларын зерделеу |
Тамыз, желтоқсан, сәуір |
Директор |
ДЖК |
|
Желтоқсан, сәуір |
16 |
Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы туралы |
Құқық бұзушылыққа, қауіпсіздікке кеңес беру, қолдау және алдын алу жөніндегі кеңестер жұмысының оң нәтижелерін зерделеу |
Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы |
Фронталды |
Кұжаттамаларды зерделеу, жиналыстар хаттамалары |
Кезекті |
ДТІЖО |
СЖО |
|
Ақпан |
17 |
Медицина қызметкерінің жеке гигиена дағдыларын қалыптастыру бойынша профилактикалық жұмысының нәтижелері |
Білім алушылардың бірыңғай гигиеналық талаптарды сақтауын қамтамасыз ету |
1-9 -сынып оқушылары |
Тақырып тық |
құжаттаманы зерделеу, сауалнама жүргізу, бақылау |
Ай сайын |
ДТІЖО |
Кеңес |
|
Ақпан |
ПК-Педагогикалық кеңес
ДЖК-Директор жанындағы кеңес
ӘК- әдістемелік кеңес
СЖО-Сынып жетекшілер отырысы
ДТІЖО-Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары